XemoiS5oiXnfhCcRnPnU4yPqRCG55Jn4tFcXKAZK.jpeg_512X512X70

آموزش نمد دوزی آسان

آموزش نمد دوزی از جمله دوره ها و آموزش هایی که می توانید بینید و برای انجام آن نیاز به سرمایه زیادی ندارید است. امروزه راه های کسب درآمد بسیار متنوع و آسان شده است. کافی است یک هنر یا حرفه را یاد بگیرید.

حتی محصول خود را تولید کنید و به راحتی از طریق دنیای گسترده وب و فضای مجازی به فروش برسانید. شما با استفاده از نمد می توانید محصولات زیبا و متنوعی دخترانه، پسرانه و … تولید کنید و با آن کسب درآمد نمایید. بنابراین اگر می خواهید بدون نیاز به سرمایه زیاد, درآمد بالا داشته باشید با ما همراه باشید.

چرا آموزش نمد دوزی با استقبال رو به رو می شود؟

کار با نمد رنگی و ساخت محصولات زیبا و متنوع یکی از دلایل محبوبیت دوره های آموزش نمد دوزی است. شما به راحتی می توانید با نمد های طرح دار و ساده و با استفاده از الگو نمد دوزی کلی لوازم جذاب بدوزید. از جمله مزایای نمد دوزی عبارتند از :

  • مواد اولیه ارزان

در آموزش نمد دوزی مواد اولیه مورد نیاز شما فقط پارچه نمد، نخ، سوزن و گاها چسب و الیاف است. باقی متعلقات جنبه تزئینی دارند و سلیقه ای هستند. همه این موارد نیز دارای هزینهبسیار پایینی هستند. حتی با 20 هزار تومان می توانید کارتان را شروع کنید .

  • در دسترس بودن لوازم اولیه

نمد را به راحتی می توانید از همه خرازی ها همانند فروشگاه اینترنتی پارسی دوز به راحتی تهیه کنید. حتی می توانید اینترنتی از سایت های مختلف طرح و رنگ دلخواه تان را خریداری نمایید. تنوع رنگ و طرح نمد امروزه بسیار زیاد است و خرید آن نیز از هر دو صورت آسان است.

  • عدم نیاز به مهارت خاص

آموزش نمد دوزی کار اصلا پیچیده و سختی نیست. با استفاده از نمونه الگو نمد و یا مشاهده نمونه طرح ها به راحتی می توانید خودتان تولید محصول نمایید.

برای آموزش نمد دوزی به چه چیزهایی احتیاج داریم؟

اولین چیزی که در آموزش نمد دوزی به آن احتیاج دارید یک سری روش دوخت خیاطی می باشد. اکثر دوخت های نمد دوزی به روش دوخت دندان موشی انجام می شود. ولی گاها در بعضی از موارد به دوخت بخیه یا کوک های ریز نیز احتیاج پیدا میکنید. اگر به دوخت دندان موشی آشنایی ندارید عکس زیر می تواند کمک خوبی برای شما باشد.

آموزش روش دوخت مورد نیاز نمد

باقی موارد مربوط می شود به لوازمی که برای نمد دوزی احتیاج دارید که عبارتند از:

برای تزئینات لوازم نمدی گاهی شاید به لوازم دیگری نیز نیاز پیدا کنید مثل مروارید، تور، روبان، چشم متحرک، دکمه و…. . ولی مهم ترین وسایل مورد نیاز آن همان مواردی است که اعلام شد.

با نمد چه کاردستی هایی میتوانیم بسازیم؟

با توجه به توضیحات بالا کافیست با صرف کمی وقت، دوره آموزش نمد دوزی را ببینید و وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید. حال می توانید با استفاده از پارچه نمد و الگو هایی که دارید برای خودتان و یا عزیزانتان وسیله های مختلف یا کاردستی با نمد بسازید. به عنوان مثال می توانید یک جامدادی نمدی زیبا برای نگهداری مداد رنگی های کودکانتان، عروسک نمدی زیبا جهت بازی یا تزئینات اتاق دلبندانتان ، گل سر و تل های زیبا با نمد، آویزهای نمدی زیبا برای درب و یا حتی لامپ های اتاق، انواع گل با نمد و…. بسازید.

ساخت این وسایل به شما انگیزه می دهد تا با آموزش نمد دوزی که یاد گرفته اید شروع به درآمدزایی کنید. می توانید در فضای مجازی یک پیج فروش برای محصولات دست سازه تان بسازید. کارهایی که با عشق ساخته اید را به راحتی بفروشید. لوازم و مخصوصا عروسک های نمدی این روزها بسیار طرفدار دارند. ما در ادامه چند مورد آموزش نمد دوزی را به رایگان به شما ارائه می دهیم. اگر به فکر کسب درآمد هستید با همین آموزش ها کارتان را شروع کنید. پس با ما همراه باشید:

آموزش دوخت جامدادی با نمد

می خواهیم با یک آموزش نمد دوزی ساده ولی کاربردی آموزش هایمان را شروع کنیم.  ساخت جامدادی یکی از جمله کیف هایی است که کاربری زیادی دارد. می توان از آن علاوه بر نگهداری مداد و مداد رنگی برای قرقره نخ، لوازم آرایشی، پد بهداشتی و.. استفاده کرد. برای انجام این کار پارچه نمد رنگی دلخواه، نخ نمد دوزی یا نخ کوبلن، سوزن و زیپ تهیه نمایید.

  1. ابتدا شکل زیر را روی کاغذ الگو می کشیم. شما می توانید حتی از مستطیل های ساده نیز استفاده کنید. برای این کار به دو رنگ نمد احتیاج داریم. الگو اصلی، گوش، پا و دم را مطابق شکل شبه سازی کنید یا عکس زیر را پرینت گرفته و با قیچی برش بزنید.
آموزش نمد دوزی کیف طرح فیل
  1. می توانید ابتدا لبه های پا، دم و گوش را یک دور برای زیبایی کار دور دوز کنید. نیازی به چرخ خیاطی نیست. دندان موشی بدوزید.
  2. سپس زیپ، پا ها و دم را با سنجاق در قسمت های مورد نظر فیکس کنید.
  3. حال با دست یا از داخل کل کار را با بخیه های ریز بدوزید یا به صورت روکار دوخت دندان موشی بزنید. البته قسمت زیپ حتما توکار و با دوخت بخیه انجام شود.
  4. در این قسمت از آموزش نمد دوزی باید گوش فیلمان را با کمک چسب به روی کار بچسبانیم.( اگر استفاده از چرخ خیاطی را بلد باشید می توانید قبل از دوخت دور تا دور کار، گوش را بر روی بدنه اصلی چرخ کنید. در غیر این صورت با چسب راحت چسبانده می شود)
  5. با کمک دکمه مشکی یا چشم متحرک برای فیلتان چشم بگذارید.
  6. برای تکه نمایشی لپ فیل نیز می توانید هم از نمد صورتی استفاده کنید و هم با براش و رژ گونه روی سطح کار رنگ ایجاد نمایید.

به همین راحتی جامدادی شما آماده است.

آموزش درست کردن عروسک نمدی

یکی دیگر از کارهای نمدی که آموزش نمد دوزی آن طرفدار دارد، ساخت عروسک نمدی است. عروسک های نمدی می توانند هم به شکل حیوانات مختلف و هم به شکل دختر و پسر باشند. با استفاده از این عروسک ها می توانید کاردستی های زیادی مثل آویز درب، استند اسم و تولد، استیکر های جذاب، جای دستمال کاغذی و سطل زباله و… درست کنید. ما در ادامه به یک مدل زیبا اشاره خواهیم کرد اما شما  می توانید تمامی الگو های جدید رایگان را در سایت و پیج اینستاگرام ما ملاحظه نمایید. می توانید برای داشتن آموزش ها و الگو های بیشتر پیج پارسی دوز را در اینستاگرام دنبال کنید.

آموزش عروسک روباه نمدی
  1. ابتدا پارچه نمد مورد نیاز را مطابق رنگ عکس یا رنگ دلخواه تان، الیاف، نخ و سوزن آماده نمایید. البته الیاف دلخواه و برای حجم دهی به کار است. حتی می توانید از پنبه هم برای این منظور استفاده کنید.
  2. طبق الگو های زیر نمد هایتان را برش بزنید. نکته مهم این است که فقط قسمت های بدنه اصلی روباه را دو عدد احتیاج داریم.
الگو عروسک نمدی روباه
  1. بعد از برش قسمت های مختلف، ابتدا تکه های نمایشی روی عروسک را لب دوزی کرده و به تکه بدنه اصلی بچسبانید. حتی چشم ها و دماغ روباهتان را هم بدوزید.
نحوه دوخت عروسک روباه نمدی
  1. حال نوبت آن رسیده که همه قسمت ها را با دوخت دندان موشی به هم وصل کنید. مثل آموزش نمد دوزی قبلی، جای گوش و دم را از قبل با سنجاق فیکس کنید تا راحت تر دوخته شود. هرچه دوختتان را منظم تر انجام دهید کارتان زیبا تر می شود.
  2. اگر میخواهید داخل نمدتان را با الیاف پر کنید یک قسمت آن را باز بگذارید تا الیاف را جایگذاری کنید. سپس دوخت قسمت نهایی را نیز تکمیل نمایید.

آموزش ساخت کیف با نمد

یکی دیگر از موارد آموزش نمد دوزی که از طریق آن می توانید درآمد خوبی کسب کنید دوخت کیف نمدی دوشی و آرایشی و… می باشد. تنوع مدل هایی که می توانید برای دوخت کیف نمدی استفاده کنید زیاد است. می توانید از مدل های جذاب زیادی، برای گرفتن ایده استفاده کنید و کیف زیبای خودتان را بدوزید. در ادامه با آموزش دوخت یک نمونه کیف ساده و زیبای نمدی با ما همره باشید.

آموزش دوخت کیف نمدی
  1. برای داشتن کیف بالا ابتدا الگو های کیف را روی کاغذ یا نمد پیاده سازی کنید.
  2. لبه های تکه های نمایشی را با دوخت کوک ریز روی سطح رویی کیف بدوزید.
  3. چشم های گربه را طبق الگو برش زده و بهم چسبانده و روی کیف نیز با چسب مایع یا حرارتی بچسبانید.
  4. با استفاده از نخ کوبلن مطابق شکل با دوخت کوک های کوچک یک دهان زیبا برای کیف زیبای خود ایجاد کنید.
  5. برای بند کیف هم می توانید از نوار های نمدی و هم هر بند دیگری که خودتان بخواهید استفاده کنید.
  6. در انتها دور تا دور کیف را با دوخت دندان موشی به هم وصل کنید و از پوشش کیف جذابتان لذت ببرید.

بهترین روش برای یادگیری کار با نمد

دنیای آموزش نمد دوزی بسیار جذاب و متنوع است. مطمئنا وقتی پا به دنیای نمدی بگذارید می توانید دست سازه های زیبایی خلق کنید و از طریق آن کسب درآمد نمایید. خوشبختانه امروزه با گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید هم دوره های آموزش رایگان زیادی ببینید. هم از طریق آن می توانید محصولاتی که دوخته اید را به فروش برسانید. سایت پارسی دوز به عنوان معتبرترین مرجع فروش آنلاین لوازم خیاطی و خرازی است . بنابراین برای خرید لوازم خیاطی و خرازی با قیمت مناسب و ارسال به سراسر کشور همراه مطمئنی برای نوآموزان و افراد علاقمند به خیاطی و نمد دوزی می باشد.

نمونه عروسک نمدی زیبا

همچنین اگر پیج پارسی دوز را به آیدی parsidoz را در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی دنبال کنید، می توانید از تخفیف ها و دوره های مختلف و رایگانی که این مجموعه برای آموزش نمد دوزی و خیاطی می گذارد مطلع شوید. همچنین بسیاری از الگو های موجود در پیج پارسی دوز به صورت رایگان در اختیار دنبال کنندگان قرار داده می شود. بنابراین وقت را از دست ندهید و همین حالا پیج پارسی دوز را به لیست دوستان خود بیافزایید. به طور رایگان دنیایی از آموزش های مفید و کاربردی خیاطی را در پیج پارسی دوز ببینید و برای خود یک کسب و کار شخصی راه اندازی کنید.

یک پاسخ

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت‌های مورد نیاز علامت گذاری شده‌اند *